czwartek, 27 lutego 2014

SEKS.

Pamiętasz jak parę miesięcy mówiłam że straciłam przyjaciela? Cóż, nadal nic się nie poprawiło, jest dalej tak bardzo tragicznie jak było.Teraz siedzę przed laptopem, w kardiganie i bieliźnie, z kubkiem kawy w ręku i wspominam te czasy kiedy było tak wspaniale. Zamknięta w czterech ścianach pogrążam się w samotności i smutku. Brak mi tych dni, gdy siedziało się do nocy na boisku popijając piwo i paląc papierosa za papierosem. Ten zapach wakacji już dawno się rozpłynął w wietrze.
        Nowa rzeczywistość, nowe życie i nowi znajomi. Otoczona miłością z każdej strony już nie czuję się tak samotna. Codziennie otulana ciepłymi słowami do snu. Telefony na dobranoc. Wiesz jakie to szczęście mieć taką osobę przy sobie, na własność, móc liczyć na nią w każdej chwili? Pewnie już tego doświadczyłeś, a jeśli nie to wszystko przed Tobą!

15 luty 2014
"Dzisiaj rano obudził mnie ciepły dotyk męskiej ręki, wodził po całym moim ciele od ramion aż po pośladki. Czułam jak przechodzi przeze mnie ciepły i romantyczny dreszczyk. Leżałam do niego tyłem całkiem naga po wczorajszej upojnej nocy, czułam że moje ciało ogarnia szaleństwo pod wpływem dotyku płci przeciwnej. Przytulił mnie, tak że jego klatka piersiowa dotykała moich pleców, a nasze nogi splotły się w jedność. Jeszcze bardziej wtuliłam się w ciało mojego partnera, a jego ręka powędrowała w kierunku mych nagich piersi, a jago usta delikatnie muskały moją szyję. Rozdrażniona zabawą delikatnymi sutkami odwróciłam się i usiadłam na nim całując go namiętnie w usta i delikatnie sapiąc moja ręka powędrowała w dolne sfery jego ciała.  Gdy byliśmy już w raju rozkoszy spowodowanej wzajemnymi pieszczotami odwrócił mnie na plecy i..."


                                                                            [LINK]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz